V.Á.L.T.S.® (AIP) Alapozás a V pillér körül – 5. rész

2021. február 07.

Megosztás:

Hogyan ne unj rá?

Üdvözöllek, a mai videó az ötödik, és egyben utolsó része annak a sorozatnak, amiben azokról a tipikus hibákról tanulhatsz, amiket szeretném, ha elkerülnél, amikor valamilyen új étrendbe kezdesz. Legyen szó az Autoimmun Protokoll (AIP) étrendről vagy másról.

A mai videóban arról lesz szó, hogyan ne unj rá, mit tehetsz annak érdekében, hogy hosszú távon is tartani tudd magad egy tápláló, egészséges, regeneráló étrendhez. Az első és legfontosabb, hogy biztosan ne ess bele azokba a tipikus hibákba, amibe a legtöbben beleesnek. Ezeket a klasszikus tévutakat vettem végig ennek a videó sorozatnak az előző részeiben, ha még nem láttad őket, nézd meg.

És hogy hosszú távon is tudd magadat tartani és ne unj rá, azt kellő változatossággal tudod kibiztosítani. Dr. Terry Wahls funkcionális orvosom tanítása szerint egy évben legalább 200 különféle fajta valódi ételt fogyassz, amivel nem csak a saját sejtjeidnek, de a bélrendszerben élő mikrobiom közösségnek is kellően változatos táplálékot biztosítasz.

Hogyan tudod ezt lebontani a mindennapokra? Törekedj arra, hogy minden nap legalább 5 különböző színt fogyassz a szivárvány szineiből. Természetesen itt is a valódi, természetes táplálékokra gondolok, és főleg zöldségekre.

A változatos színek valódi táplálékokból nem csak fitonutriensekkel és a szükséges mikrotápanyagok széles tárházával táplálják a szervezetedet, de a színek a tányérodon a lelkednek is jót tesznek, sőt az energiaháztartásodra és a belső szerveid működésére is jó hatással vannak. 

Dr. Deanna Minich funkcionális orvos rendszere alapján a növényekből elfogyasztott színskála széles spektrumon hat a szervezetünkre, és minden színárnyalat különféle szerv- rendszereket támogat. A vörös szín a mellékveséket, a narancssárga az ivarszerveket, a sárga szín az emésztőrendszert, a zöld szín a szívet, a zöldeskék a pajzsmirigyet, az indigó pedig az agyalapi mirigyet. 

A színek tehát változatosságot, táplálást, energiát, belső szervi támogatást is jelentenek egyben. Fogyassz minél többet belőlük, növényi forrásból.
Célozd meg az 5 különböző színt a szivárvány változatos színeiben a tányérodon, minden nap! 

Ha vizuális típus vagy, mint én, és mindazt, amit eddig hallottál, szeretnél a tányérodon is megvalósítani, akkor szerezz hozzá inspirációt a zárt csoportomban. 

Iratkozz fel a csoportba, ahol mások tányérjain is követni tudod a V.Á.L.T.S.® Alapozást a V. pillér, (vagyis a valódi ételek pillére) körül, hogy lendületben tudd tartani magadat. 

És ami még ennél is fontosabb, tartsd lendületben saját magadat!

Amíg nem válik rutinná, addig jelölheted is magadnak, milyen színeket tudtál aznap a tányérodra varázsolni. Ehhez akár használhatod a V.Á.L.T.S.® Naplót is, ahol külön rovatot is vezethetsz róla, hogy figyelmed fókuszában tudd tartani, amíg nem válik rutinná. 

Idővel egyre könnyebb lesz figyelni erre, és ez a stratégia igazán nagy segítségedre lesz hosszú távon abban is, hogy kellő változatossággal gyönyörködtesd meg magadat a tányérjaidon, hogy ne biztosan ne unj rá!

Szeretettel várlak 2021 február 13-án a SORSFORDÍTÓ NAPON, ahol további megoldásokat is megismerhetsz a Funkcionális Medicina elvei mentén, hogy immunrendszered egyensúlyba kerüljön, és visszaszerezd életerődet, vitalitásodat és ellenálló képességedet!

További információ az egésznapos ONLINE Sorsfordító Napról, és regisztráció:
https://medkozpont.hu/sorsforditonap/

Hasonló cikkek

>