Mit tesz a kollagén a szervezetben?

Az Autoimmun sorsfordító program könyvhöz tartozó novemberi bónusz kérdezz&felelek webináriumra nagyon sok kérdés érkezett, íme Zsuzsanna kérdésére adott válaszom a kollagénnel kapcsolatban. A hétfői webinár videófelvételének alábbi részletéből megtudhatod, hogy mit tesz a kollegén a szervezetben, valamint alább egy pár további hasznos információ kiegészítésképpen.

Mi az a kollagén?

A kollagén fontos aminosavakat tartalmazó fehérje. (Az aminosavak a fehérjék építőelemei.)
A természetes kollagén számos gyógyító ételben megtalálható, úgy mint a:

  • gyógyító csontleves alaplé (recept itt)
  • házi kocsonya
  • körömpörkölt, sült csülök szaftja, és egyéb ‘cupákok’

Mi az a 4 legfontosabb érv, ami miatt érdemes fogyasztanod?

A kollagén az összes testi szöveted természetes ‘ragasztóanyaga’

  1. Támogatja a bélrendszer egészségét, kiváló segítő a lyukas bél-szindróma visszafordításában, és nagyon jól felszívódó formában támogatja az emésztőrendszeredet, hiszen az aminosavak elő-emésztett formában juttatják a szervezetedet fehérjékhez.
  2. Az ízületeid támogatója, hiszen az ízületek és az összes testi szüvet építő- és ragasztóanyaga a kollagén
  3. Feszessé teszi és szépíti a bőrödet, biztosítja a körmeid és hajad egészségét. A szervezet természetes kollagéntermelődése idővel csökken, a kor előrehaladtával folyamatosan veszítesz belőle (helló szarkalábak…)
  4. A kollagén támogatja az anyagcserét is, segít a testsúly szabályozásban, a zsírégetésben, az izomszövet felépítésében. Segít a szénhidrátfüggőség megtörésében is.

Hogyan juss hozzá?

  1.  Fogyassz kollagénben gazdag ételeket, mint a gyógyító csontleves alaplé, kocsonya, és egyéb cupákos ételeket
  2. Kiegészítésként fogyaszthatsz kollagén port, vagy pótolhatod zselatin formájában főzéskor az ételeidhez adva. Napi egy-két evőkanál mennyiség nagyon sokat segíthet abban, hogy mind a 4 fenti előnyt kiaknázd, amennyiben nem tudsz elegendő étrendi forrású kollagénhez jutni.

Mire figyelj oda?

  • Az egyetlen legfontosabb dolog, amit mindig tarts szem előtt a kollagén fogyasztásával kapcsolatban, hogy HONNAN szerzed be a főztödhöz szolgáló kollagénes alapanyagokat, illetve ha pótolni szeretnéd, akkor magát a zselatint vagy kollagén port honnan szerzed be.
    Amire figyelj, hogy az alapanyagok ilyen tiszta forrásból származzanak:
    – legeltetett, szabadon tartott, bio/természetes táplálékon nevelt vagy vadon élő jószágoktól származzanak
    – hormon- és növekedésfokozóktól mentes forrású állattól származzanak

Hogyan vásárolj?

  1. Ha a főzéshez keresel alapanyagokat, akkor itt találsz egy jó pár tiszta beszerzési forrást.
  2. Ha magas minőségű, tiszta, legeltetett forrásból származó funkcionális étrendkiegészítő formájában szeretnéd bevinni, akkor csatlakozz az Autoimmun Mentorprogramhoz, ahol megtanítalak, hogyan válassz minőségi kiegészítőket és azt is elmondom, hogyan és honnan tudod beszerezni ezeket a készítményeket. (Nagyon nem mindegy, honnan vásárolsz! Ezért is szól egy külön modul csak az étrendkiegészítőkről az Autoimmun Mentorprogramban)

Szeretnél még többet megtudni?

Az Autoimmun sorsfordító program könyvolvasóknak tartott novemberi ajándék kérdés-válasz webináriumi felvételét erre a linkre kattintva tudod megnézni 2017 november 26.-ig: https://goo.gl/ZMt5jJ, ha pedig szeretnél csatlakozni a sorsfordító-gyorsítósávra, hogy mihamarabb VÁLTS, erre a linkre kattintva teheted meg! 
Azt kívánom, hogy VÁLTS mihamarabb!
És addig is, fogyassz sok kollagénes gyógyító ételt!:)

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com