Töltött káposzta kicsit másképp

Töltött káposzta kicsit másképp

Már kevesebb mint egy hónap, és itt a karácsony újra.

A legtöbb családban a karácsonyi menüsorból nem maradhat ki a töltött káposzta sem. Az Autoimmun étrend eliminációs szakaszában sem kell lemondanod erről a klasszikus ételről, csak egy kicsit újra kell gondolni. Ebben segít a mai recept neked. Tovább

Rizses egytálétel

Rizses egytálétel

Következő hetekben visszavezetős recepteket osztok meg veled. Ha már csinálod egy ideje az AIP eliminációt, akkor felmerül a kérdés, hogy jó, de mi van utána. Ebben szeretnék a segítségedre lenni néhány AIP visszavezetős recepttel.

Ma egy visszavezetős egytálétel receptjét hoztam: ha unod már a főtt rizst vagy egyszerűsíteni szeretnéd a dolgodat, próbáld ki! 😉

Tovább

Vadrizs almával és szárított áfonyával

Vadrizs almával és szárított áfonyával

Őszi tápanyagdús, visszavezetős AIP receptet osztok meg ma veletek. Az alma és az áfonya antioxidánsokban is gazdag, így támogatva az immunrendszered, hogy egészséges maradj a hideg hónapok alatt.
A rizs a visszavezetős étrenden jó választás a keményítősök közül. Főzés után tedd hűtőbe fél napra, hogy a rezisztens keményítő át tudjon alakulni. Hűtés után visszamelegíthetve fogyaszthatod.
A rizsben található keményítő gyümölccsel fogyasztva emésztőrendszeri gondot okozhat, ha bélrendszeri egyensúlytalanság van. Ha még nem rendezted, akkor hagyd ki a gyümölcsöket addig.

Az édes és fűszeres ízek nagyszerű kombinációja, csodálatosan párosul pulyka- vagy egyéb baromfiételekhez is. 

Tovább