Édesburgonya reggeli

Édesburgonya reggeli

Folytatódik a batátaszezon! A múlt héten már adtam pár tippet, hogyan lehet változatosan, sokféleképpen elkészíteni az édesburgonyát.  Nem kell a fél életedet a konyhában tölteni akkor sem, ha követed a V.Á.L.T.S.® Funkcionális étrendet. A héten egy gyorsan elkészülő, esti maradék husit felszámolós receptet hoztam.
Tovább

Sült csirke sütőtökkel és brokkolival

Sült csirke sütőtökkel és brokkolival

Sokan úgy gondolják, hogy a funkcionális étrendet tartani rengeteg főzőcskével jár. Valóban lehet úgy is csinálni, azonban sokat egyszerűsíthetünk az életünkön, ha egy tepsibe dobálunk mindent.

Tovább

Csicsókaleves

Csicsókaleves

A csicsókával kapcsolatban gyakran felmerül a kérdés, hogy fogyaszható-e az AIP eliminációs időszakban. Nos, beleférhet, ugyanakkor nem mindenkinek. Miért?
Tovább

Töltött sütőtök

Töltött sütőtök

Ez a finom, egészséges töltött sütőtök quinoával, áfonyával, kelkáposztával és csicseriborsóval egy szuper visszavezetős étel, amely a vegetáriánus irányzatba is beleilleszthető. A korábbi receptek közt találsz már jó néhány visszavezetőset, lapozz vissza bátran.

Tovább