Édesburgonya reggeli

Édesburgonya reggeli

Folytatódik a batátaszezon! A múlt héten már adtam pár tippet, hogyan lehet változatosan, sokféleképpen elkészíteni az édesburgonyát.  Nem kell a fél életedet a konyhában tölteni akkor sem, ha követed a V.Á.L.T.S.® Funkcionális étrendet. A héten egy gyorsan elkészülő, esti maradék husit felszámolós receptet hoztam.
Tovább

Kétszer sült édesburgonya

Kétszer sült édesburgonya

Végre itt a batátaszezon! Az édesburgonya fontos alapanyaga a V.Á.L.T.S.® funkcionális étrendnek, hiszen biztonságos keményítős, vagyis főzéssel semlegesíthetők a benne, természetes módon előforduló antitápanyagok. A legelterjedtebb, kicsit sütőtökre hajazó narancssárga mellett létezik a lila húsú, gesztenyére emlékeztető és a fehér húsú, leginkább krumplira hasonlító változata is. Számos elkészítési módja létezik a batátának. Lehet sütni, akár chipsznek is, főzni, pürésíteni, tölteni, rakottasként elkészíteni, lehet belőle saláta vagy brassói is.
Tovább

Batátaburger

Batátaburger

Az immunrendszerünk egyensúlyát számos dolog veszélyezteti. Az átlag, modern, nyugati táplálkozással számos gyulladáskeltő ételt fogyasztunk el, valamint rengeteg toxint viszünk be a szervezetünkbe. A hamburger ennek tipikus példája. Azonban át is fordíthatjuk toxinmentes, gyulladáscsökkentő étellé.

Tovább